Nutriție & consultanță

Mai mult decât alimentație, un stil de viață

Distribuie pe:
Facebook

Cu ajutorul sfaturilor oferite de către tehnicianul nostru nutriționist, Daniel Mândrilă, vei putea adopta un plan nutritiv personalizat, ce se pliază nevoilor tale.

Dieta sănătoasă este acel element cheie ce completează atrenamentele de fitness. Pentru un organism sănătos şi un fizic de invidiat, nutriţioniştii recomandă o dietă bogată în fructe, legume, cereale şi produse lactate degresate. De asemenea, pentru a reduce riscul apariţiei obezităţii, aceştia recomandă oferirea unei atenţii sporite numărului de calorii consumate, limitarea consumului de alcool şi eliminarea din alimentaţie a produselor cu un conţinut crescut de sare, grăsimi saturate, colesterol şi zahăr.

Această etapă a antrenamentului constă în înţelegerea istoricului tău alimentar şi stabilierea parametrilor necesari pentru stabilirea unor obiective fizice reale. Așadar, alături de programul de workout efectiv, antrenorul personal va concepe împreună cu tine și un program nutrițional adecvat astfel încât efortul depus să nu fie în zadar.

 

SOMNUL, CEL MAI SIMPLU SECRET PENTRU UN CORP SANATOS SI O PIELE FRUMOASA!!!!!!!

 

Odihna este foarte importanta pentru starea noastra fizica si psihica. Este la fel de vitala ca apa,aerul si mancarea. Efectele negative ale uneia sau a mai multor nopti nedormite se transpune cel mai bine pe fata noastra: CEARCANELE sunt cel mai definitoriu aspect, si chiar si culoarea pielii se schimba putin! Mai multe nopti nedormite duce la

  • AMETELI,
  • LIPSA APETITULUI,
  • CADEREA PARULUI,
  • PIELE USCATA,
  • APARITIA UNOR BOLI (DIABET,TENSIUNE ARTERIALA,OBEZITATE,PROBLEME PSIIHICE)!

 

Dupa ultimele cercetari, durata ideala a somnului ar fi de 7 ore!!! Mult, putin? Eu cred ca doar organismul nostru ne poate dicta acest lucru!!! Si inca ceva, daca ai ocazia, nu rata somnul din timpul zilei, pentru ca scade simtitor nivelul de stres acumulat de-a lungul zilei si creste performantele creierului!!!

Alte beneficii ale somnului!

  • Productia de colagen este accelerata in timpul somnului si ,prin urmare, vom avea o piele mai elastica si cu un tonus mai bun, toate astea conferind un aspect placut per ansamblu!!!
  • Somnul poate preveni cancerul prin cresterea productiei de MELATONINA, un hormon cu un efect de suprimare asupra dezvoltarii tumorilor canceroase.
  • Somnul intareste sistemul imunitar! Este foarte important de stiut ca nu este bine sa consumi carbohidrati inainte de culcare pentru ca acestia stopeaza in timpul somnului,secretia de hormoni de crestere!!!