Tone A to Z

Energie! Intensitate! Eficiență!

Distribuie pe:
Facebook

Acest antrenament este impulsul de care are nevoie propriul tău corp pentru a arde grăsimile şi pentru ca toate grupelele musculare să fie tonifiate. Prin combinarea echilibrată a antrenamentelor localizate anaerob (pentru tonifiere), respectiv aerob (cardio), curbele de intensitate vor fi generate în mod optim, permiţând implicarea fizică completă a corpului.

Mai exact, antrenamentul aerob implică exerciţii care permit corpului tău să utilizeze oxigenul împreună cu glucide şi lipide asemenea unui “carburant”. Acestea se realizează într-o perioadă mai lungă de timp, cu o cantitate scăzută de acid lactic, neexistând modificări deosebite ale frecvenţei cardiace. Prin practicarea acestui tip de antrenament nu veţi obosi excesiv. Aşadar, exerciţiile aerobe facilitează activitatea sistemului cardiovascular şi oxigenarea celulelor din zonele periferice.

Pe de altă parte, antrenamentul anaerob implică exerciţii clasice de forţă care se efectuează la o intensitate crescută într-o perioadă scurtă de timp. Frecvenţa cardiacă suferă modificări semnificative, dar revine rapid la valoarea de bază. Principalul beneficiu al antrenamentului anaerob este creşterea masei musculare.

Prin combinarea acestor două categorii de antrenament vom forma un antrenament simplu, dar suficient de complex şi dinamic pentru a fi asigurat un consum caloric înalt. Va fi de ajuns pentru o zi deplină!