Tae-bo

Motivația de care ai nevoie pentru o nouă zi!

Distribuie pe:
Facebook

Antrenează-ţi corpul printr-un antrenament dinamic ce te va face să transpiri abundent şi să slăbeşti considerabil. Tot ce trebuie să faci este să-l urmezi cu conştiinciozitate măcar de două ori pe săptămână. După doar câteva şedinţe vei observa cum muşchii încep să ţi se definească echilibrat, iar rezistenţa ta fizică va creşte. După o oră de Tae Bo te vei simţi în stare de orice!

Pentru început am pregătit o serie de exerciţii pentru încălzire ce vor dura aproximativ 10 minute, cu mişcări uşoare, pentru a pregăti corpul pentru efortul ce va urma. Programul propriu-zis va dupa aproximativ 35-45 de minute şi va combina tehnici de workout pentru braţ şi picior, astfel încât tot corpul va fi antrenat.

Modul de execuţie al exerciţiilor este gândit astfel încât impactul negativ asupra articulaţiilor să fie minim. Tehnicile de workout pentru braţ vor lucra umerii, bicepsul, tricepsul, pieptul, iar cele destinate picioarelor lucrează muşchii coapsei, ai gambei, dar şi cei abdominali şi fesierii.

Tae-bo este benefic pentru circulaţia sanguină, lucrând întreaga musculatură a corpului. De asemenea, stimulează producerea de endorfine (hormonul fericirii), creşte oxigenarea și este indicat fumătorilor (poate fi folosit în terapia de renunţare la tabac), stimulează regenerarea ţesuturilor, creşte tonusul sistemului imunitar, menţine tinereţea şi eliberează organismul de stresul acumulat pe parcursul zilei.