Step Aerobic

În paşi vioi către o zi productivă!

Distribuie pe:
Facebook

Unul dintre cele mai populare tipuri de programe de aerobic ce îmbină armonios exerciţiile fizice, dansul şi muzica. Acest stil de aerobic presupune urcarea şi coborârea corpului de pe un stepper, mişcarea fiind asemănătoare celei de urcare a unor trepte. Diferenţa constă în muzica antrenantă pe care instructorul o alege special pentru tipurile de mişcări realizate.

Stepper-ul este o platformă cu o înălţime cuprinsă, între 8-16 cm, ce poate fi considerat şi un aparat cardio care, pe lângă muşchiul inimii, îţi solicită foarte mult musculatura picioarelor, a coapselor şi cea a fesierilor.

Acest tip de antrenament este recomandat tuturor, mai puţin persoanelor care au probleme grave ale sistemului respirator, articular sau circulator.

Ce beneficii îți va oferi Step Aerobic?

  • Sculptarea armonioasă a corpului – deşi efortul este concentrat pe trenul inferior al corpului, nici partea superioară nu rămâne neantrenată. Braţele vor fi antrenate cu ajutorul ganterelor.  De asemenea,  orele de Step Aerobic se încheie cu o suită de exerciţii efectuate la saltea, pentru tonifierea musculaturii abdominale.
  • Aceasta tehnică de antrenament solicită sistemul cardiovascular, nu doar muşchii, ceea ce duce la arderea unui număr mare de calorii (400-500 kcal/ora).
  • După doar câteva şedinţe de Step Aerobic, coordonarea şi postura se îmbunătăţesc, datorită sincronizării mişcărilor picioarelor cu cele ale braţelor, pe ritmul muzicii.
  • Muzica şi atmosfera de grup euforică vor induce o stare de relaxare, generând bună dispoziţie.