Body Fit/ PIlates

Ideal pentru minte şi corp

Distribuie pe:
Facebook

Combinarea exerciţiilor fizice cu puterea de concentrare a minţii conduce la crearea unui trup sănătos, armonios şi flexibil. Acest principiu este aplicat şi în programul nostru de Pilates&Stretch. Mişcările realizate pot părea simple, dar este nevoie de precizie şi control pentru a fi eficiente. Acest tip de antrenament protejează articulaţiile, fiind un sport pe care îl poţi practica până la adânci bătrâneţi.

Ce beneficii vă va aduce practicarea exercițiilor de Pilates?

  1. Previne dezechilibrele organismului - în eventualitatea în care doriţi să lucraţi izolat o anumită grupă musculară, puteţi risca apariţia unui dezechilibru al organismului. Pentru un corp armonios conturat, este indicat să practicaţi Pilates&Strech.
  2. Coordonarea funcţiilor corpului – fiind un antrenament complex, Pilates-ul nu dezvoltă doar funcţiile motorii ale corpului tău, ci te ajută să-ţi îmbunătăţeşti respiraţia şi ritmul cardiac.
  3. Reducerea presiunii aplicată coloanei vertebrale – dacă suferi de dureri de spate din cauza job-ului pe care îl ai, exerciţiile de Pilates reprezintă modalitatea cea mai sănătoasă pentru a le face faţă. De asemenea, şi postura corpului va fi îmbunătăţită.
  4. Mobilitatea şi flexibilitatea organismului va fi redobândită – datorită exerciţiilor care implică întinderea corpului sau ridicarea propriei greutăţi vei învăţa să-ţi mişti corpul corect, fără a suprasolicita spatele.
  5. O mai bună stare de spirit – fiind o formă de meditaţie, exerciţiile de Pilates îţi permit pentru un anumit interval de timp să uiţi de problemele cotidiene şi să îţi concentrezi atenţia doar asupra propriului corp.